Categorias: Idiomas | Inglês


Child Language Acquisition Lieven, Elena V. M. Cambridge University

Por: R$ 432,00

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Is children´s language acquisition based on innate linguistic structures or built from cognitive and communicative skills? This book summarises the major theoretical debates in all of the core domains of child language acquisition research (phonology, word-learning, inflectional morphology, syntax and binding) and includes a complete introduction to the two major contrasting theoretical approaches: generativist and constructivist. For each debate, the predictions of the competing accounts are closely and even-handedly evaluated against the empirical data. The result is an evidence-based review of the central issues in language acquisition research that will constitute a valuable resource for students, teachers, course-builders and researchers alike.


Detalhes do produto

Peso: 0,72 kg
Número de páginas: 464
Ano de edição: 2011
ISBN 10: 0521745233
ISBN 13: 9780521745239
Altura: 23
Largura: 16
Comprimento: 2
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Linguística


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.