CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.
Peso: | 0,375 kg |
Número de páginas: | 174 |
Ano de edição: | 2010 |
ISBN 10: | 0521130212 |
ISBN 13: | 9780521130219 |
Altura: | 25 |
Largura: | 19 |
Comprimento: | 1 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês Britânico |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Formação de Professores |
Assuntos : | Inglês |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações