Categorias: Idiomas | Inglês Britânico


Course Design - Cambridge Language Teaching Library Dubin, Frida Cambridge Audio Visual & Book Teacher
Avaliações

Por: R$ 123,00

em até 2x sem juros no cartão

Status Produto Produto sob Encomenda
Sujeito a disponibilidade no fornecedor
Calcule o prazo de entrega e frete

Sinopse

Recognizing that teachers are often involved in planning and developing courses as part of their responsibilities, the authors have set out to describe the factors which must be considered in constructing courses and materials. They cover: the fact-finding stage, establishing realistic goals, surveying existing programmes, realizing goals through instructional plans, selecting the shape of the syllabus, and considerations involved in constructing communicative curricula and syllabuses. All of these aspects are considered against current theories of language learning. Examples of different types of materials are discussed, and the process of creating materials is described as the link between the syllabus and the audience. It ends with a survey of the practical issues involved in organizing writing projects. It is intended for teachers (and teachers in training) who may be involved in course planning and materials development either on a larger scale, or simply within their own institution.


Detalhes do produto

Peso: 0,3 kg
Número de páginas: 208
Ano de edição: 2000
ISBN 10: 052127642X
ISBN 13: 9780521276429
Altura: 23
Largura: 15
Comprimento: 1
Edição: 1
Faixa etária inicial : Adultos +21 anos
Idioma : Inglês Britânico
Método de ensino : Estudo orientado e/ou individual
Nível de ensino inicial : Avançado
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Livros Para Professor


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações