Categorias: Idiomas | Inglês


In Search Of A New Logic For Marketing Gronroos, Christian John Wiley

De: R$ 630,22

Por: R$ 586,11

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto Disponível
Calcule o prazo de entrega e frete

Sinopse

The book features 9 previously published journal articles written by Christian Gronroos between 1979 to date. Four of the articles will be on service marketing and four on relationship marketing, which emphasize his knowledge and expertise in the field of service, and relationship marketing during the last 27 years. The articles build to form a clear picture of the continuous development of the field, leading to a synthesis article and a comprehensive concluding chapter. The author offers an alternative to the mainstream marketing mix logic and has consistently pursued the search for an alternative logic for marketing.


Detalhes do produto

Peso: 0,455 kg
Número de páginas: 236
Ano de edição: 2008
ISBN 10: 0470061294
ISBN 13: 9780470061299
Altura: 25
Largura: 17
Comprimento: 1
Idioma : Inglês
Assuntos : Marketing


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.