Categorias: Idiomas | Inglês


Business Market Management - 3rd Ed Anderson, James C. Pearson Tecnicos Importados
Avaliações

Por: R$ 1.206,00

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Anderson builds the book around a framework of understanding, creating, and delivering value. Viewed from an international perspective—rather than a purely American one—Business Market Management draws upon best business practices, allowing readersto understand cultural and regional differences. Topics include: market sensing, understanding firms as customers, crafting market strategy, managing market offerings, business channel management, gaining customers, and sustaining reseller and customer relationships. For marketing directors, marketing managers, employees in marketing departments, customer service representatives, and owners/managers of firms, international or American.


Detalhes do produto

Peso: 0,8 kg
Número de páginas: 496
Ano de edição: 2008
ISBN 10: 0136000886
ISBN 13: 9780136000884
Edição: 3
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Negócios


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações